Sesja odbędzie się w piątek, 29 grudnia 2017 roku o godzinie 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego (parter) przy ul. Lubelskiej 4.
Porządek obrad sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
6. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej.
a) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej.
8. Uchwalenie budżetu gminy Opole Lubelskie na 2018 rok:
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b) opinia Komisji Budżetu, Promocji i Rozwoju do projektu budżetu,
c) odczytanie opinii pozostałych Komisji stałych Rady Miejskiej do projektu
budżetu,
d) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały
budżetowej, opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,
e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
f) głosowanie nad uchwałą budżetową na rok 2018.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Opole Lubelskie na 2017 rok.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Lubelskiemu w zakresie prac związanych z utrzymaniem zieleni oraz czystości w okresie letnim i zimowym przy drodze wojewódzkiej na terenie miasta Opole Lubelskie w 2018 roku.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Opole Lubelskie na lata 2017-2023.
13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu Opolskiego Centrum Kultury w Opolu Lubelskim.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowo-wschodniej części miasta Opole Lubelskie.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Opole Lubelskie.
16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
17. Sprawy różne i wolne wnioski.
18. Zamknięcie obrad.