Burmistrz Józefowa nad Wisłą chce zatrudnić inspektora ds. płac i obsługi kasowej. W październiku ogłosił konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta.
CZYTAJ TAKŻE:
Dokumenty złożyły trzy osoby. O posadę ubiegają się same kobiety, wszystkie trzy spełniły wymagania formalne stawiane kandydatom i komisja rekrutacyjna zakwalifikowała je do drugiego etapu procedury konkursowej, czyli rozmowy kwalifikacyjnej.
Tymi kandydatkami są: Joanna Kramek, Beata Mizińska i Karolina Rudzka. Która z nich wygra i zostanie nowy urzędnikiem w józefowskim magistracie? Odpowiedź na to pytanie poznać zapewne na początku listopada.
Burmistrz oferuje umowę o pracę na pełny etat. Do głównych obowiązków nowo zatrudnionej urzędniki należeć będzie naliczanie płac dla pracowników magistratu oraz obsługą kasy urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.