Burmistrz Józefowa nad Wisłą ogłosił konkurs na wolne stanowisko urzędnicze. Chce zatrudnić urzędnika, który będzie zajmował się naliczaniem płac dla pracowników magistratu oraz obsługą kasy Urzędu Miasta.
- Uważam, że jest taka potrzeba, żeby zorganizować konkurs. Chcemy, żeby to był nabór otwarty, konkurencyjny. Zobaczymy, kto się zgłosi. W strukturze organizacyjnej urzędu jest takie wolne stanowisko urzędnicze, dlatego ogłosiliśmy konkurs. Sprawami kasowymi zajmuje się dotąd osoba na stanowisku pomocy administracyjnej – wyjaśnia Paweł Grabek, burmistrz Józefowa nad Wisłą.
Nie ma wygórowanych wymagań względem kandydatów. Ci muszą mieć wyższe wykształcenie i co najmniej trzyletni staż pracy. Preferowany jest staż w administracji publicznej. Kandydaci powinni posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia płac oraz wykazać się znajomością obsługi systemu płacowego i portalu ZUS PUE.
Burmistrz oferuje umowę o prace na pełny etat. Osoby zainteresowane urzędniczą posadą w Józefowie nad Wisłą mogą składać dokumenty do 21 października. Co ważne, decyduje data wpływu do urzędu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.