reklama
reklama

Motor Lublin. Kibice nie godzą się z polityką cenową. Porównali kwoty biletów z innymi klubami

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Motor Lublin

Motor Lublin. Kibice nie godzą się z polityką cenową. Porównali kwoty biletów z innymi klubami - Zdjęcie główne

foto Motor Lublin

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

SportKibice Motoru Lublin rzucili nowe światło na wątek ich protestu wobec cen biletów na mecz żółto-biało-niebieskich z Rakowem Częstochowa w ćwierćfinale Fortuna Pucharu Polski. Spotkanie na Arenie Lublin odbędzie się 1 marca.
reklama

11 lutego lubelski klub ogłosił cennik wejściówek na pucharowe starcie z liderem tabeli PKO Ekstraklasy. Trzy dni później grupa najbardziej zagorzałych sympatyków Motoru wydała w tej sprawie oświadczenie, określając zaproponowane kwoty "skandalicznymi". Ponadto fani zapowiedzieli, że nie będą na meczu prowadzić zorganizowanego dopingu. Motor zareagował na ten wpis "z żalem, ale i zaskoczeniem", podkreślając, że "strategia cenowa nie może być rozpatrywana w odniesieniu do jednego wydarzenia, ale całego sezonu". Więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ.

Do zamieszania w związku z cenami biletów na mecz Motoru w Pucharze doszło również w październiku ubiegłego roku, gdy w losowaniu 1/8 finału zespół z Lublina trafił na krakowską Wisłę. Po ogłoszeniu cen wejściówek na klub spadła fala kibicowskiej krytyki, co poskutkowało obniżeniem kwot (więcej TUTAJ). Tym razem taki gest w kierunku fanów nie miał miejsca. 

reklama

Sympatycy Motoru postanowili zadać sobie trud i porównać ceny z innymi klubami w Polsce. - Pora przerwać ciszę. Media wspomniały jedynie o niezadowoleniu kibiców. Dlatego przedstawiam skąd ta dezaprobata wobec cen biletów i karnetów, obowiązujących w Motorze Lublin. Ps. Gwoli ścisłości ceny karnetu uwzględniają mecze PP. Resztę adnotacji znajdziecie pod tabelką - napisał w mediach społecznościowych jeden z wieloletnich fanów żółto-biało-niebieskich, posługujący się w Internecie pseudonimem "Nazgulowski". - Tabelka ukazuje wartości w ramach przedsprzedaży. Nie uwzględniłem cen w dniu meczu - dotyczy to każdego klubu, łącznie z Motorem - dopisał. Tak prezentuje się wysłane do naszej redakcji zestawienie:

reklama

Nic nie wskazuje na to, by powyższe porównanie miało przekonać działaczy Motoru do zmiany cen biletów na zbliżający się ćwierćfinał. Zwłaszcza że sprzedaż wejściówek ruszyła już 11 lutego.

Wspomniany wcześniej mecz z Wisłą Kraków obejrzało z wysokości trybun Areny Lublin 7561 widzów. To bardzo dobry wynik frekwencyjny, biorąc pod uwagę, że konfrontacja ta była rozgrywana w środę o godzinie 14:30. Nadchodzące spotkanie z Rakowem również zaplanowano w środę, ale o godzinie 20:30. Warto podkreślić, że za ustalanie terminów nie odpowiada w tym przypadku klub, tylko prowadzący rozgrywki Polski Związek Piłki Nożnej wraz z nadawcą telewizyjnym - stacją Polsat.

reklama

Jaką ilość kibiców przyciągnie na stadion mecz Motoru z drużyną z Częstochowy, przekonamy się 1 marca. Do pierwszego gwizdka pozostało jeszcze dziewięć dni. Natomiast już w najbliższy piątek piłkarze lubelskiego klubu zmierzą się u siebie z Górnikiem Polkowice w ramach pierwszego starcia rundy wiosennej w eWinner II lidze. Początek spotkania o godzinie 18:00. Fani Motoru zapraszają na to wydarzenie w swoich mediach społecznościowych (TUTAJ) i zamierzają prowadzić zorganizowany doping. Ich protest ma obowiązywać wyłącznie podczas starcia z Rakowem.

reklama

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu lublin24.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama