- Firma ta robi gigantyczny biznes na dole, a myśmy efektywnie dopłacali do tego, by byli sponsorem - mówił w marcu 2023 roku Zbigniew Jakubas o rozwiązaniu przez Motor Lublin umowy Perłą. W wywiadzie dla portalu Weszło dodawał: - Ekwiwalent Perły na rzecz klubu był mniejszy niż loża wynajęta dla Perły na Arenie Lublin. Prosto: to, co Motor dostawał od Perły było mniejsze od tego, co Perła dostawała od Motoru. To nie jest sponsorowanie Motoru, tylko sponsorowanie Perły. Pomijam już, że nie wiem, czy moralnie odpowiada mi, żeby głównym sponsorem Motoru było piwo.
Czas minął, a lubelski klub znów połączył siły z lubelskim browarem. Tym razem prezes nie pojawił się na konferencji prasowej, w której udział wzięli wiceprezes Motoru Łukasz Jabłoński oraz dyrektor generalny Perła S.A. Andrzej Rutkowski.
- Dziś jest dla nas bardzo ważny dzień. To szczególna i wyjątkowa konferencja prasowa, na której ma zaszczyt przedstawić nowego sponsora głównego Motoru - Perła-Browary Lubelskie S.A. Bez sponsorów w sporcie nie ma sukcesów i chciałbym podziękować wszystkim sponsorom i wszystkim tym. którzy dołożyli swoje do tej współpracy. Cieszę się, że będziemy kultywowali lokalny patriotyzm, bo klub to też ludzie i lokalna społeczoność - zaczął Jabłoński.
- Jak państwo wiedzą, produkty Perły można kupić w całym kraju, ale Lubelszczyzna jest dla nas najważniejszym rynkiem zbytu i tutaj koncentrujemy nasz budżet. 100 procent budżetu na sponsoring sportowy wydajemy na kluby z naszego województwa. Chciałem znaleźć, kiedy współpraca Motoru i Perły się zaczęła i znalazłem sezon 2002/2003. To ponad 20 lat i kiedy po sezonie 2021/22 współpraca na krótko się przerwała, to wiedziałem, że to tylko chwilowo i rzeczywiście tak było. Kilka dni temu podpisaliśmy umowę sponsorską, na mocy której Perła jest sponsorem Motoru do sezonu 2026/2027. Bardzo się cieszę i chciałbym życzyć zadomowienia się w elicie piłkarskiej - dodał z kolei dyrektor generalny Perła S.A. Andrzej Rutkowski.
- Chciałbym przekazać kilka szczegółów. Umowa została zawarta do 30 czerwca 2027 roku z opcją przedłużenia na następne lata. Ekspozycja logotypu sponsora będzie miała miejsca na tyle koszulki pod numerem piłkarza. Oprócz tego bandy reklamowe na Arenie Lublin. Perła staje się też jedynym operatorem gastronomicznym na stadionie. Motor staje się beneficjentem finansowym budek gastronomicznych. Wychodzimy na wprost oczekiwań kibiców i kłaść duży nacisk na doświadczenia dnia meczowego. Kolejnym elementem jest też obsługa Sport Pubu, który mógłby stać się miejscem spotkań kibiców. Mieliśmy spotkanie, na którym rozmawialiśmy o tym, że nas kibic powinien czuć zmianę i na tym się skupimy - dodał wiceprezes Motoru.
Nie zabrakło też tematu poprzedniej współpracy i odniesienia się do słów prezesa Jakubasa. - Nie komentowaliśmy wypowiedzi w tamtym czasie i nie komentujemy też dzisiaj. Chcę tylko powiedzieć, że emocje nie są najlepszym doradcą i czasami lepiej zachować milczenie. Poprzednia umowa była podpisana przez zarządy obu spółek i była oceniona jako korzystna. Można mieć różne zdanie i różnie widzieć różne rzeczy, ale na tamten czas firmy były zadowolone - wyjaśnił Słowa Jakubasa Rutkowski. - Liczy się nowe otwarcie i interesuje nas zainteresowanie naszego wspólnego klienta, jakim jest kibic - dodał Jabłoński.
CZYTAJ TAKŻE: Godzina i po sprawie. Bogdanka LUK w półfinale
Efekty współpracy mają być widocznie już 1 lutego, kiedy to Motor zmierzy się z Lechią Gdańsk na Arenie Lublin. Początek meczu o 14:45.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.