Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
1. demontaż, odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych.
2. odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych już zdemontowanych i składowanych tymczasowo na nieruchomości.
Termin wykonywania prac przewidziany jest na okres od 1 kwietnia do 15 października 2017 r. Prace wykonywane będą przez firmę wyłonioną w drodze postępowania przetargowego, która spełnia warunki do wykonywania robót określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego używania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649) i z którą Gmina Opole Lubelskie zawrze stosowną umowę.
Wnioski należy składać od 10 lutego 2017 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim – pokój 117 (decyduje kolejność zgłaszanych wniosków).
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 117 lub pod nr telefonu (81) 827-72-25 lub 601-710-160.