Umowę muszą podpisać wszyscy właściciele nieruchomości, na której odbywać się będzie montaż.
Aby podpisać umowę należy okazać dowód osobisty oraz koniecznie dołączyć aktualny (nie starszy niż 3 miesiące) wypis z rejestru gruntów, odpis z Księgi Wieczystej lub inny dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości (nie może być to jednak akt notarialny). Informujemy, że istnieje możliwość wydrukowania odpisu z księgi wieczystej z elektronicznej bazy ksiąg wieczystych – www.ekw.ms.gov.pl/eukw
Umowę można wypełnić i podpisać na miejscu lub pobrać poniżej i dostarczyć wypełnioną wraz z wymaganymi załącznikami w dniach 24 maja – 3 czerwca do pok. 205 w Urzędzie Miasta w Opolu Lubelskim.
Osoby podpisujące umowy zobowiązują się do opłacenia do 31 lipca 2016 roku kosztów wykonania projektu technicznego – specyfikacji dostawy i montażu instalacji (koszt jest wskazany w umowie - różny w zależności od rodzaju instalacji). Koszty te nie będą zwracane w przypadku nie otrzymania przez Gminę dotacji na realizację projektu z Unii Europejskiej.
Podpisanie umowy nie jest różnoznaczne z realizacją projektu. Projekt będzie realizowany w przypadku otrzymania przez Gminę dofinansowania z Unii Europejskiej.
Umowy można podpisywać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego:
- poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7:15 - 15:15
- wtorek - 8:00 - 16:00