W sumie podczas obecnego naboru wpłynęło od mieszkańców gminy Opole Lubelskie 30 wniosków na ogólną kwotę ponad 25.000 zł.
Zadanie będzie realizowane w następujących zakresach:
1. Demontaż, odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych.
2. Odbiór, transport i utylizacja pokryć dachowych już zdemontowanych i składowanych tymczasowo na nieruchomości.
Termin wykonywania prac przewidziany jest na okres od 1 kwietnia do 15 października 2017 r. Prace wykonywane będą przez firmę wyłonioną w drodze postępowania przetargowego, która spełnia warunki do wykonywania robót określonych przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego używania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649) i z którą Gmina Opole Lubelskie zawrze stosowną umowę.