reklama
reklama

Powiat: Nasi policjanci też grają dziś z WOŚP!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje opolskieOpolscy i poniatowscy policjanci przekazali fanty na licytacje. Kto się skusi?
reklama

Poza tym, że podczas 32. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zadbają o nasze bezpieczeństwo, to postanowili się też przyłączyć, przekazując na licytację kilka policyjnych gadżetów.


Policyjną maskotkę i kubek, ale też kalendarz odblaski i słodycze z policyjnym logo będzie można nabyć w Opolskim Centrum Kultury. Nasi funkcjonariusze przygotowali też profilaktyczne stoisko, na którym będzie można zobaczyć sprzęt, z którego korzystają, ale także porozmawiać o bezpieczeństwie. Najmłodsi dostaną tam też kolorowanki, a nieco starsi - garść informacji o tym, jak dołączyć do służby.


- Policjanci przeprowadzili również spotkania w sztabie dla wolontariuszy, w czasie których rozmawiali o bezpieczeństwie - informuje aspirant Katarzyna Bigos, rzecznik prasowy KPP w Opolu Lubelskim.

A wszystko w trosce o ich bezpieczeństwo.


- W trakcie tej szczytnej akcji funkcjonariusze zwrócą uwagę na to, czy zbiórki są prowadzone przez osoby do tego uprawnione, zadbają o bezpieczeństwo wolontariuszy i kwestujących dzieci - dodaje aspirant Bigos.

Jak poznamy wolontariusza WOŚP?


Przede wszystkim mają oni identyfikatory (opatrzone logo fundacji WOŚP) ze zdjęciami, numerami ankiet i adresem. Skarbonki, do których zbierają pieniądze, są oklejone WOŚP-owymi banderolami, a przy otworze na pieniądze znajduje się numer kwestującego (taki sam, jak na identyfikatorze).



- Wszystkim wolontariuszom życzymy pełnych puszek, życzliwości przechodniów i bezpiecznego powrotu do swoich sztabów WOŚP! - życzą policjanci.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama