Co daje nam aplikacja?
Możliwość korzystania z newslettera, przyjęcie zgłoszenia w jednej z dostępnych kategorii zgłoszeń (w tym informowanie użytkownika o przyjęciu/zarejestrowaniu zgłoszenia i informacje o zmianach w statucie zgłoszenia), informacje o przywróceniu zasilania i/lub zakończeniu procedowania zgłoszenia, o zmianach w aplikacji i/lub regulaminie, inne powiadomienia lub komunikaty istotne dla użytkownika związane z usługami realizowanymi przez PGE.
Dzięki aplikacji możemy zgłosić:
· przerwy w dostawie energii elektrycznej, częściowego lub całkowitego braku zasilania
· awarie oświetlenia ulicznego, w zakresie którego PGE Dystrybucja S.A. jest właścicielem majątku oświetleniowego lub działa na zlecenie na podstawie zawartej umowy
Aplikacja nie jest przeznaczona do przekazywania zgłoszeń z kategorii Zgłoszenia Zagrożenia Życia. W tym celu dzwonimy pod numer 112.
Aplikacja i korzystanie z niej są bezpłatne. Jedyne koszty, jakie poniosą użytkownicy, to opłaty za połączenie internetowe - zgonie z taryfą operatora.
Żeby zarejestrować się w aplikacji, wystarczy podać adres e-mail i numer telefonu.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.