Zadaniem konkursowym było przygotowanie projektu własnej marki oraz opracowanie strategii marketingowej. Konkurs ma na celu popularyzowanie wiedzy z marketingu, ale także doskonalenia pracy w zespole, kreatywności i przedsiębiorczości.
Konkurs zorganizowany został przez SKNMiZ KUL i Katedrę Zarządzania Pracownikami w Organizacji. Młodzież z poniatowskiego technikum, a dokładnie uczniowie klasy T2a, wykonała projekt pod nazwą Smart Bin.
Autorzy zwycięskiego projektu:
Karol Dacka
Paweł Pyda
Bartosz Sarna
Roman Tymkiv
Gratulujemy kolejnego sukcesu!
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.