Burmistrz Opola Lubelskiego szuka nowych urzędników. W najbliższym czasie planuje zatrudnić trzech. Ogłosił już nabory na wolne stanowiska.
Do 20 sierpnia dokumenty mogą składać osoby zainteresowane pracą na stanowisku ds. inwestycji. O posadę mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe na kierunku ogólnobudowlanym albo inżynieria sanitarna. To są kierunki preferowane przez burmistrza. Wymagany jest również staż pracy – minimum dwuletni, w tym rok przepracowany w budownictwie.
21 sierpnia mija termin ubiegania się o posadę kierownika Wydziału Projektów, Strategii i Promocji. Wymagania w tym wypadku nie są wygórowane – wyższe wykształcenie, minimum dwuletni staż pracy, doświadczenie zawodowe związane z promocją oraz znajomość przepisów i języków obcych. I do tego prawo jazdy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała m.in. za koordynację i nadzór w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań własnych gminy, jak również opracowanie i wdrażanie projektów służących promocji gminy.
Z kolei do 22 sierpnia mogą aplikować osoby zainteresowane pracą na stanowisku ds. społeczno-obywatelskich. To stanowisko dla tych, którzy ukończyli resocjalizację, psychologię lub pedagogikę. Kandydaci muszą wykazać się znajomością problematyki uzależnień oraz aktów prawnych dotyczących problematyki uzależnień. Wymagana jest również znajomość języków obcych. Osoba, która wygra ten konkurs, jednocześnie będzie piastować funkcję pełnomocnika ds. realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.