W związku z tym prośba do rolników, którzy mają już rozliczone przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i wypłacone środki na wymianę azbestowych dachów na swoich budynkach gospodarczych, by zgłaszali to do Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim (pokój 110 i 118). Termin upływa 31 sierpnia.
Do zgłoszenia trzeba dołączyć ksero umowy z ARiMR i dowód wpłaty (rozliczenia środków) na konto od 17 października 2022 r.
Gmina Opole Lubelskie realizuje to zadanie ze środków Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie z Programu priorytetowego „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych”.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.