Do końca lutego samorządy mogą składać wnioski w ramach drugiej edycji Rządowego Funduszu Polski Ład. Gmina Chodel złożyła już trzy wnioski opiewające na ponad 21 mln zł. Dotyczą one infrastruktury edukacyjnej, drogowej, kulturalnej oraz poprawy efektywności energetycznej należących do gminy budynków.
Co pod tymi hasłami kryje się konkretnie?
Infrastruktura edukacyjna – wniosek na 3,5 mln zł, dotyczy budowy przedszkola i świetlicy szkolnej przy Szkole Podstawowej w Granicach. W ramach tego zadania planowana jest budowa budynku jednokondygnacyjnego, o powierzchni zabudowy około 480 m2. Ma on pełnić funkcję przedszkola, tworzyć będą go dwie sale przedszkolne dla 37 dzieci, pomieszczenia higieniczno – sanitarne, szatnie, pomieszczenia rozdzielni posiłków, zmywalnia, pomieszczenia socjalne. Druga część budynku stanowić będzie świetlicę i salkę do ćwiczeń.
Infrastruktura drogowa – wniosek na 4,2 mln zł obejmujący przebudowę dwóch ulic w Chodlu – Godowskiej i Kościelnej oraz trzech odcinków dróg gminnych w Stasinie, Siewalce oraz z Kolonii Borów do Grąd, każdy o długości nieprzekraczającej kilometra.
Infrastruktura kulturalna – wniosek na 13,5 mln zł składający się z kilku zadań. Główne dotyczy budowy nowej siedziby dla Gminnego Ośrodka Kultury w Chodlu, przy ul. Strażackiej, z tyłu Urzędu Gminy. Pozostałe zadania ujęte we wniosku związane są z termomodernizacją remiz w Chodlu, Trzcińcu, Świdnie, Osinach i Radlinie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.