Termin na zgłoszenia jest krótki i nieprzekraczalny – od 18 do 22 sierpnia. Informacje należy złożyć w Urzędzie Gminy Chodel (pokój nr 10), wypełniając specjalny formularz dostępny na miejscu oraz na stronie internetowej gminy.
Projekt obejmuje wyłącznie odbiór materiałów azbestowych już zdjętych z dachów. Nie przewiduje się odbioru azbestu nadal znajdującego się na budynkach. Dlatego mieszkańcy proszeni są o dokładne obliczenie ilości zalegającego materiału i podanie go w metrach kwadratowych (m²).
Złożenie formularza jest jedyną szansą na udział w projekcie i gwarancją, że azbest z Państwa posesji zostanie odebrany.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.